תפריט

הצלחות

תיבות האוצר שלנו

כשמפליגים לאוקיינוסים כחולים מוצאים אוצרות מופלאים. אנחנו מזמינים אותך להתרשם בעצמך מתיבות האוצר שהשגנו עבור מי שבחרו לצאת אתנו למסע.

מכון משפחתי שהפך למותג עם שם כלל-ארצי
מכון דרור לפסיכולוגיה וחינוך

עם מה יצאנו לדרך?

* קליניקה קטנה בלב גבעתיים בניהולה של פסיכולוגית חינוכית מומחית-בכירה.

* טיפולים מקצועיים ומצוינים לילדים ונוער בתחומי הפרעות קשב, מחוננות ועוד.

* עשרות מטופלים מדי חודש, חלקם לאבחונים יחידים וחלקם לסדרת טיפולים מתמשכת.

* המטופלים שמגיעים מרוצים מאוד, אך אין אסטרטגיה עתידית להשגת לקוחות נוספים.

איך היה נראה מסלול ההפלגה?

וי צהוב אייקון

בניית אתר חדש

גם קליניקה קטנה ומשפחתית צריכה שתהיה לה נראות מקצועית שתעשה לה שם באינטרנט. בניית אתר נגיש ומעוצב, מלא תוכן וערך, אשר שימש בתור הפנים המאירות של העסק.

וי צהוב אייקון

קידום אורגני

באמצעות מחקר בכלים אנליטיים ושימוש במילות מפתח ומאמרי תוכן מקצועיים, האתר הפך למוקד שאליו מגיעים מתעניינים רבים בתחומי המומחיות של הקליניקה דרך מנועי החיפוש השונים.

וי צהוב אייקון

שיווק באמצעות תוכן

דרך ראיונות מקצועיים ופרסום כתבות מומחה במגזינים ובאתרי חדשות מהמובילים בישראל, נוצרה למכון תדמית רשמית ומלאת ערך שהובילה מתעניינים חדשים לבטוח ביכולותיו ובמקצועיותו.

וי צהוב אייקון

פעילות ברשתות החברתיות

אבן דרך נוספת שהובילה מתעניינים להגיע למכון הייתה נוכחות מוגברת ברשתות חברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם, לינקדין, פינטרסט ויוטיוב – באמצעות פוסטים, עיצובים וסרטונים מקצועיים.

מה השגנו לאורך מסע ההפלגה?

* אלפי כניסות מדי שבוע לאתר החדש – מקור למאות פניות אורגניות על ידי מתעניינים.

* גידול משמעותי של מאות אחוזים בכמות האבחונים והטיפולים שנקבעו.

* גידול משמעותי במטופלים הרלוונטיים לתחומי המומחיות שהודגשו כייחודיים עבור המכון (למשל אבחון וטיפול במחוננים).

* מטופלים מכל הגילאים (ילדים, נוער ומבוגרים) המגיעים מכל קצוות הארץ במיוחד עבור האבחון והטיפול במכון.

* בשל הביקוש, צורך בגיוס עובדים נוספים: פסיכולוגים, מאבחנים ואנשי צוות לתפעול העסק המתרחב.

* מעבר לקליניקה גדולה יותר שתאפשר מקום למשפחה החדשה שנוצרה עם המטפלים והמטופלים הקבועים.

15

x

יותר כניסות
לאתר

%

900

עלייה בפניות
חדשות

60

+

מטופלים חדשים
בחודש

לסיכום

נקטנו מספר מהלכים שיווקיים שעיקרם מתן ערך מקצועי בצורה אורגנית וטבעית, ללא פרסומות והבטחות מוגזמות.

בזכות זאת הצלחנו להגדיל את ערך המותג, ליצור התעניינות שמקורה באמון ולקבל מטופלים רלוונטיים מכל רחבי הארץ ולא רק מאזור המרכז.

זה הוביל לאבחונים וטיפולים מלוא היומן, מה שהצריך התאמה של הקליניקה למידות הביקוש והרחבתה לכדי מכון בעל שם ארצי, עם מטפלים העובדים תחתיו ועם אלפי מטופלים מרוצים.

חזון שהפך למציאות ולפתרון עבור אלפי משפחות
חוכמולוגי – המרכז הישראלי לילד המחונן

עם מה יצאנו לדרך?

* חזון להנגיש מידע מקצועי עבור משפחות עם ילדים מחוננים.

* רעיון להקים מרכז ידע עם מאמרים ומדריכים בגובה העיניים.

* רצון לפנות גם למשפחות שאינן בטוחות אם הילד מחונן או לא.

איך היה נראה מסלול ההפלגה?

וי צהוב אייקון

שם, סלוגן ומיתוג ויזואלי

מכיוון שמדובר במותג חדש לחלוטין, היה צורך ליצור מ-0 את השם, הסלוגן, הלוגו ואת המותג. כמו כן, היה צורך לבנות את הקונספט החדש של מרכז ידע למשפחות עם ילדים מחוננים.

וי צהוב אייקון

אפיון, עיצוב ובניית אתר

כדי שיתאים לכמה רמות של ידע, האתר נבנה בצורה אינטראקטיבית כך שהגולש לוחץ על השלב שבו הוא נמצא ומקבל את המאמרים הרלוונטיים לו. כל עיצוב ובניית האתר הושפעו מכך.

וי צהוב אייקון

כתיבת תכנים מקצועיים

בכל רמת ידע נכתבו התכנים הרלוונטיים, בפיקוח של אנשי מקצוע מומחים ומובילים בתחום, בצורה של מאמרים קצרים ומתומצתים, המחולקים באופן נוח לקריאה ובשפה יום יומית.

וי צהוב אייקון

קידום אורגני

באמצעות כלים מתקדמים לקידום אורגני, המידע באתר מגיע אל אלפי משפחות בישראל, גם כאלו שיש להן מחוננים מאובחנים במשפחה וגם אלו שלא בטוחים אם הילדים מחוננים.

מה השגנו לאורך מסע ההפלגה?

* מותג חדש ומרשים העומד בפני עצמו ובעל ערך והשפעה לאלפי משפחות בישראל.

* עשרות אלפי כניסות לאתר כבר בשנה הראשונה והפצת המידע החשוב בקרב הזקוקים לכך.

* מאות פניות דרך האתר של הורים לילדים מחוננים המבקשים שירותים רלוונטיים.

3500

כניסות לאתר מדי חודש

40000

משפחות ביקרו באתר השנה

55

מתעניינים בשירותי המרכז בחודש

לסיכום

יצרנו קונספט חדש לאתר ישראלי למחוננים הכולל מיתוג ויזואלי ומילולי, בניית אתר לרבות אפיון ועיצוב, כתיבת תוכן מקיף וקידומו באופן אורגני.

בזכות זאת הצלחנו להעמיד מותג חדש בעל ערך ממשי למשפחות וילדים מחוננים, המהווה מרכז ידע אשר מהימן ברמה המקצועית ועדיין נגיש ונוח ברמה האישית.

זה הוביל להפצת המידע החשוב והעלאת המודעות אצל המשפחות הרלוונטיות, וכן לפניות ולהתעניינות בשירותים בתשלום הקשורים לאבחון מחוננים מקצועי ולטיפולים שונים עבור מחוננים והוריהם.

היית רוצה שגם הקליניקה שלך תמצא את תיבת האוצר שלה?

זה הזמן ליצור אתנו קשר ולשמוע על מסלולי ההפלגה שלנו. אולי גם את הקליניקה הצנועה שלך אפשר להפוך למותג בעל שם עם יומן מלא ועם אוקיינוס כחול של מטופלים מרוצים.