תפריט

יצירת קשר

הגיע הזמן לקפוץ למים

אז שנתחיל לתכנן את ההפלגה אל האוקיינוס הכחול של המטופלים העתידיים שלך?

כך זה הולך לעבוד:

1. לאחר שהשארת פרטים בטופס כאן למטה, נחזור אליך לשיחה קצרה לבדיקת התאמה. אנחנו לא מפליגים עם כל אחד, וחשוב לנו שהקהילה שנייצר סביבנו תכלול מטפלים מנוסים, מהימנים, מקצועיים ואנושיים.

2. אם ההתאמה טובה, נקבע שיחה מסודרת שבה נכיר זה את זה ונקבע לאן פנינו מועדות, לאיזה מהמסלולים השיווקיים שלנו הכי כדאי לך להצטרף, כולל כל הפרטים. אם יש צורך, נתאים לך מסלול ייחודי משלך.

3. לאחר שהכל סגור – החוזה נחתם, התשלום התקבל וההסכמות אושרו – מתחילים לעבוד! ה”כרטיס מטפל” שלך יעבור להכנה ומשם ממשיכים להפליג אל האופק.

4. אם בחרת להצטרף למסלול הפרימיום, זוהי תחילתה של ידידות מופלאה: יוצמד לך “קפטן” מלווה שידאג להניע את המשוטים – ליצור חיבורים, לקבוע לך ראיונות או צילומים ולכוון את הספינה לכיוון הנכון.

הדרכים ליצור אתנו קשר

אימייל
[email protected]

וואטסאפ
0541234567

טלפון
03-3334444

שאלות ותשובות

שאלה מצוינת. לאחר שנשמע ממך פרטים על העסק שלך, נוכל להמליץ לך מה המסלול שיהיה הכי טוב עבורך.

באופן כללי, אם היית רוצה להתחיל בקטן ורק להרחיב מעגל מטופלים נוכחי, יתאים לך המסלול הבסיסי שמסתכם ב”כרטיס מטפל” ופרסום בנכסים דיגיטליים מקצועיים.

לעומת זאת, אם היית רוצה קפיצה משמעותית, הגדלת הערך והתדמית שלך וכן יצירת שפע מתעניינים חדשים – מסלול פרימיום יהיה מצוין! כאן כבר יש מעטפת הרבה יותר רחבה של שירותים, לרבות “כרטיס מטפל” ערוך על ידי קופירייטר, ראיון מקצועי, ייעוץ אסטרטגי, כתיבת מאמר מומחה, צילומי תדמית ושיווק, קידום ופרסום במגזינים, אתרי חדשות ורשתות חברתיות ועוד.

אם יש לך את המסלול הבסיסי, התוכן ייכתב על ידך וייערך בצורה שטחית כדי להתאים למבנה שלנו. כמובן שיהיה ניתן להעביר שינויים דרך המייל שיאושרו תוך שבוע ימים ויעודכנו בכרטיס.

אם יש לך את מסלול הפרימיום, התוכן ייכתב על ידי קופירייטר מקצועי לאחר תשאול מקיף שלך. כמובן שלפני הפרסום יעבור אצלך לאישור או לתיקונים. ניתן להודיע על כל שינוי בטקסט והוא יעודכן תוך 24 שעות או פחות.

בעיקרון, אנחנו מפרסמים את ה"כרטיס מטפל" שלך בכל נכס דיגיטלי מקצועי שיש ברשותנו ושהתחום שלו רלוונטי אליך. אם לא תרצה שהוא יפורסם בנכס ספציפי, הודע לנו ונדאג לכך. אך לא נוכל להכניס אותך לאתרים מקצועיים לפי בחירתך – מפני שאנו יודעים מי הקהל שנכנס לכל אתר ולא נרצה שיגיעו אליך פניות שאינן רלוונטיות ורק יבזבזו את זמנך.

בהחלט. בכל רגע נתון יש אפשרות להרחיב למסלול הפרימיום או לחזור למסלול הבסיסי – כמובן עם הסדרי התשלום המתאימים בנוגע לעבודות שכבר התחילו או לתהליכים שיווקיים שכבר בוצעו.

יש להתייעץ אתנו באופן פרטני לגבי מעבר של מסלול כדי שנוכל להודיע מראש על כל שינוי או התאמה שיידרשו.

כדי להכיר אותך לעומק ולכתוב תכנים שיציגו אותך באופן מיטבי, ייערך לך ראיון מקצועי שבו נשמע ממך על תחומי הטיפול שלך, על הניסיון שלך, הרקע האישי וההעדפות העסקיות שלך.

החלק השני בראיון יעסוק באסטרטגיה, בקהל היעד הרלוונטי לך ובייחודיות של הטיפול אצלך. ברגע שנעמוד על בידול מתאים נוכל למצוא את הדרך להציג אותך ולשווק אותך מתוך המומחיות והערך שיש לך לתת.

החלק השלישי והעיקרי בראיון ייעשה כהכנה לקראת כתיבת כתבת המומחה שלך, ובו נתחקר אותך על תחומי הטיפול העיקריים שלך, על שיטות וטכניקות הטיפול ועל התוצאות שניתן להשיג בסיום התהליך הטיפולי.

זוהי מהות השיווק שלנו: להגדיל את הערך שלך בעיני מתעניינים פוטנציאליים, להעניק להם טעימה מהמומחיות שיש לך ולקשר ביניכם כדי להגיע לתוצאות משביעות רצון עבור שני הצדדים.

הכתבה היא ייחודית עבור כל מטפל מקצועי ולכן הנושא שלה ייקבע על ידי אנשי השיווק המומחים שלנו, כמובן באישור ובהתייעצות איתך.

החומר המקצועי לכתבה יסופק בזמן הראיון, אך לאחר שהיא תהיה מוגמרת היא תועבר אליך לעיון ולסבב של תיקונים או דיוקים מקצועיים.

כתבת המומחה תפורסם בהתאם למסלול שייקבע לך או לתוספות השיווקיות, במגזין תוכן איכותי ו/ או באתרי חדשות מובילים.